Ernst Lubitsch
Making the most of her uncle?s absence, a young girl decides to live like a man. Dressing like one, she finds a new tutor and falls in love... still in man?s attire. The actress Ossi Oswalda, in a daring part toying with sexual ambiguity and showing a feminist spirit well ahead of its time, discovers that being a man also has its downside.