Ernst Lubitsch
An explorer tries to save a woman from the clutches of an evil Egyptian. A cursed tomb, an obsessive love, a desert chase... Lubitsch?s first collaboration with the big star of the time, Pola Negri, packed to the hilt with exoticism and fantasy.