Ernst Lubitsch
A man wishing to spend a weekend far from his wife pretends to be ill. Sent to the countryside for two days by his doctor, he dons Tyrolese costume and launches into a series of disastrous amorous conquests. Penultimate film by Lubitsch as an actor.