Ernst Lubitsch
First of Lubitsch?s historical movies, based on the work by Alexander Dumas about the mistress of Louis XV. Although the massive crowd scenes of the French Revolution astounded at the time, Lubitsch?s talent is most obvious in the Paris Opera or guillotine scenes.