Ernst Lubitsch
A craftsman makes a mechanical doll to take the place of a young girl who doesn?t want to marry the man she is betrothed to wed. Lubitsch endows refined humour upon the fairytale based on a story by E.T.A. Hoffman and Ossi Oswalda once again makes the most of a supplantation. Lubitsch himself considered this to be one of his three best German films.