Ernst Lubitsch
A buffonesque version of Shakespeare?s creation, with the Capulet?s and Montague?s converted into rude, vulgar Bavarians, almost all of the characters on the verge of delirium and a masked ball as its culminating point. This was Lubitsch?s last short comedy.