Ernst Lubitsch
Sumptuous historical recreation qualified as ?the greatest film of all times?. A robust, brutal and cruel Henry VIII played by Emil Jannings contrasts with the innocence of Henny Porten?s Anne Boleyn. Two architects directed construction of the replicas of the Tower of London, Windsor Castle and Westminster Abbey and 5,000 extras were hired to participate.