Ernst Lubitsch
A Montmartre cocotte falls madly in love with a composer and succeeds in marrying him. But the young girl can?t adapt to her husband?s quiet, ordered life and looks for a way out of her complicated situation. Lubitsch chose drama for what was to be his last film in Germany. In America the film was mutilated and its ending changed.