Winning a dream holiday for two, Marina realises that she has no-one to share the prize with and decides to invite a complete stranger to go with her. Together they discover that to fall in love they don?t need idyllic settings or ideal situations; there?s no way you can gaze lovingly into someone else?s eyes without that special something.