Pablo is a young catholic priest who wants to quit his duty but doesn't know it yet. In order to release himself from this predicament, he ends up making the wrong choices when he gets involved in a tortuous relationship between two older priests. This leads him to uncover a complex web of deception that will finally force him to act, with terrible consequences.