It?s well into the small hours of the night as Inés, 31, and Miguel, 30, argue on a bus heading for a Mar de las Pampas spa to take a short break. The vehicle stops and she alights. She thinks he?s behind her. But she?s wrong. First of all she waits for the boyfriend, but later, between the quest for explanations, the uneasiness and the nausea, she seeks relief in the forest, the sea, a bow, the arrow.