Barbet Schroeder
Stefan, a German student, hitches to Paris, where he meets a North-American girl called Estelle and falls in love. When she leaves Paris, Stefan follows her to the island of Ibiza, only to discover that she has some kind of a relationship with a person who seems to control her life. It?s not long before the two of them are sucked into the drug world.