Barbet Schroeder
Olivier, a novice thief, attempts a heist in a Parisian flat in the belief that it?s empty, only to be caught red-handed by the owner, Ariane, a prostitute and authentic dominatrix specialising in sado-masochism. Immediately attracted to one another, they start an affair marked by the jealousy of Olivier, who wants Ariadne to change her way of life.