Barbet Schroeder
The upper-middle-class life of Viviane, wife of the French Consul in Melbourne, discovers new horizons on her meeting in Australian New Guinea with Olivier, one of a group of travellers on their way to an idyllic spot not indicated on the map known as ?The Valley?. Viviane joins the expedition in a liberating voyage leading her to indulge in free sex and psychodelic drugs.