Barbet Schroeder
Elric is a compulsive gambler who trawls the casinos to nurture his passion. While staying in Madeira he meets Suzie, an attractive women he convinces to stay with him for a few days, believing that she?ll bring him luck and perhaps help him to kick his addiction. But things don?t work out as planned as Suzie finds herself sucked into the attractive torment of gambling.