Barbet Schroeder
Alan Dershowitz, a brilliant professor of law, is hired by wealthy socialite Claus von Bulow to try and overturn his two convictions for leaving his wife in a coma after having given her a shot of insulin. Dershowitz sets up a team of students in the endeavour to turn round a case that seems lost in advance, the protagonist of which is hated the length and breadth of the country.