Barbet Schroeder
Discovering that her boyfriend has slept with another woman, Allison Jones throws him out of their shared flat and starts looking for a new roommate. She finally chooses Hedra Carlson, hitting it off with the girl immediately. But their friendship takes a serious knock when Allison makes up with her partner and Hedra starts showing signs of very sick jealousy.