Barbet Schroeder
Ex-con Jimmy Kilmartin agrees as a favour for his cousin Ronnie to return for a quick one-night driving job at the wheel of a truckload of stolen cars. But the cops blow the operation and Jimmy lands back behind bars. Discovering that his wife has died after having spent the night with Ronnie, Jimmy decides to squeal on the others involved in the heist.