Barbet Schroeder
The peaceful Ryan family life goes completely to the dogs when their eldest son Jacob is arrested as prime suspect in the murder of the girl he was dating, Martha Taverner. Despite his parents? complete refusal to accept even the remotest possibility that Jacob had anything to do with the crime, clues start appearing that would seem to indicate quite the opposite.