Barbet Schroeder
Fernando is a writer who returns to his native city of Medellin after an absence of 30 years. Newly arrived, he strikes up an intimate relationship with the young Alexis, who follows his steps round streets in which human life has lost all value. Gradually, Fernando finds himself becoming less and less sensitive to the shoot-outs between assassins and the violence that forms an everyday part of city life.