Barbet Schroeder
Two teenagers (Richard, the most popular guy in class, and his mate Justin, shy, intelligent and a real bookworm) commit a murder and litter the scene of the crime with false clues to prove that they can get away with it. The investigation work of detectives Cassie Mayweather and Sam Kennedy leads them to the school at which Richard and Justin study.