As a bodyguard, it?s Ruben?s duty to keep the Minister of Planning under constant surveillance. Although he always has to be present, he also has to go completely unnoticed. A shadow, Ruben witnesses everything from the sidelines, as if life was passing him by some metres away. Yet despite his insider?s view, he never clearly understands what?s going on. Single, he is hardly even a protagonist of his own lonely life, with his mentally unstable sister, sale of illegal arms and cheap prostitutes, not to mention the monotonous routine of being a bodyguard and the occasional humiliation from the Minister or his family... That kind of pressure can push someone over the edge, and that?s exactly what it does.