The author of this documentary grew up in the Cuba of the 70s and 80s, the ?golden years? of the Revolution, and remembers it as a paradise. Fifteen years later, she returns to Havana with the idea of recovering the happy times and finding out what has happened to some of her companions. This journey into the past becomes a voyage to deception guided by the author?s reflections on a complex, contradictory reality. This film won the Spanish Television Award at last year?s Films in Progress. Selected at Toronto Festival.