Camila Sepúlveda has been unemployed for over a year. Through six chapters and brief interviews we will find out what this long period of unemployment has meant to her. Every time she goes for a job interview, she hears the points of view and experiences of other unemployed women in the same situation as herself. She knows that a year is a long time to be unemployed and that, in one way or the other, she won?t be the same person she was when she does eventually find a job.