Five women of around 30 meet up again 14 years on. Marina is having a stressful time with her double love-life on the verge of giving way. Tamara, her younger sister, lives in a whirlwind of clubs, drugs and the odd lover. Elena spends the last days of her pregnancy with her 8 year-old son and looks after her rather unusual brother. Diana, single mother of a 14 year-old daughter, lives alone with a serenity she doesn?t even question. They all meet at the house of Alejandra, former leader of the group. Although the meeting kicks off a little coldly and tensely, they gradually remember the tender complicity uniting them as friends above all else. The re-encounter leads each one to question the course of her own life.