Pedro Vargas, a 30-year-old man living in San Gregorio, has a physical handicap and a slight mental deficiency. But none of this stops him from playing the leading part in this beautiful love story alongside his severely mentally challenged ?princess? Cati. As in any other romantic drama, there is opposition to their love. Pedro?s mother, María, finds it hard to accept that her man-son is in love and is even ready to go as far as taking action to prevent the relationship. Besides, the heroine?s frustrated sister, Marta, fears Cati?s sexual arousal, interfering in her liaison with Pedro. But Pedro struggles to stay with his princess, placing his trust in God and in the wise advice of Juan, an old man who teaches him how to believe in love.