Berto is an introverted, lonely young man living in Cochabamba, Bolivia. Thinking that he?s going to buy a ticket out of the country, he tries to sell his most prized possession: a ?65 Volkswagen left to him by his grandfather. He spends his days cruising around the city with his know-it-all best friend Victor, thinking up new ways to sell the car, until Camila, Victor?s girlfriend joins them, putting an end to the monotony of their lives. This film is an urban fable, a visually moving story focussing on a circle of love between two men, a woman and a car.