Fernando Valbuena de Montijos, a young, handsome Spanish business shark living in Buenos Aires, is surprised at the veracity of his horoscope in a photomagazine called Suspiros del Corazón (Sighs from the Heart). About to take an important business decision, he'd give anything to know the prediction for the next month. His search takes him to the magazine publishing house, where he disguises his identity, pretending to be their kind of actor. There he meets Fraty, a young girl awakening unknown feelings in him, giving rise to the dilemma of whether to continue with his pragmatic, successful business existence or change the course of his life forever.