Jorge, a man close to 60 years old, is a lonely and spiteful man. He lives imprisoned in an eternal routine, until the day he reencounters Joana, his great love from the past. This reunion places Jorge in situations similar to those experienced years ago. The film is a dialogue about the position in front of the options of life and the consequences of that. Slightly inspired by the songs "Último romance" and "O velho e o moço" by Los Hermanos.