The loneliness of an old man finds hope in a puppet found in the garbage can, the thin thread that connects reality and fantasy breaks, while in the city a man seeks the opportunity to give his son a better life,. The meeting of the two stories ends with an exchange between the puppet and the child, at the right time and place.