When David's wife, Lotte, finds a woman's wallet in her husband's belongings, everything falls apart. Is he having an affair? All his attempts to avoid the confrontation and soothe her are vain as she is flinging plates and cups around demanding an explanation. While things get crazy in the apartment, David's mind is trying to escape in the realm of a TV quizz show. For the first time in his life, David has to face his inner conflicts and show his love who he really is.