Two divorced couples return to the mountain farmhouse they shared as a community over twenty years ago on invitation from their friend Max, the only one of them who still lives there. The couples? three children, not far off 30 at this point, accompany their folks to this place of bitter-sweet memories. None of their lives has turned out as planned, and several of their frustrations and let-downs come to light during the weekend, particularly from the younger among them. Max?s excuse for inviting the group is to bid farewell to the house, which he has decided to sell for conversion into a hotel: they spend the night watching Super-8 movies and the youngsters, who can?t stop laughing at their former antics, suggest that they make a remake of the films found.