Veinte años no es nada endeavours to reconstruct the last twenty-five years of our country set round the lives of those who worked on the Numax self-management experience in the late 70s. The closing party sequence of Numax presenta..., shot by Joaquín Jordá in 1979 to document the situation, serves as the starting point of this new film narrating the story of their lives since then. The marks left by these workers in the last twenty-something years contribute to faithfully depicting a class and a generation who lived through the difficult years of industrial reconversion, while their experience serves to revise and trace our country?s intense history. At the end of the day, this is the closing of a circle opened a quarter of a century ago with Numax presenta...