A man of around 40 years of age takes stock of his anxieties and fears, of the losses that have led him to have what he has... none of which he considers to be truly his own. Trapped in a knot of asphyxia, with no way out, he discovers an imitation Bauhaus chair in an antique shop and, convinced of its ability to change things, goes to get the money to buy it. The only problem is that it?s sold to someone else in the meantime.