Pepe is a 50-something-year-old taxi driver, bored, with heart problems, whose life is about to do a radical about-turn. He discovers that he has a son of around 20 from a former relationship with his wife?s best friend that nobody knew existed. Jordi, Pepe?s natural son, rolls into his father?s life like a whirlwind. Smart, homosexual, HIV positive and a lover of life, Jordi approaches his unknown father with all sorts of questions for which Pepe has no answer. But sacrifice, truth and love can change everything.