Don Quixote and Sancho trot to nowhere in particular in search of adventure. On the way they discuss spiritual, knightly, practical subjects... deepening their friendship as they go. While shooting this free adaptation of Cervantes? Don Quixote, the technical and artistic team went on their own cinematographic/life?s journey, so that the main subject of the film is the coming together of these two voyages.