Three years on, our heroes would seem to be settling down. Javier is about to marry Marta, a young girl who has helped him over his fear of engagement. Pedro is head over heels for Raquel, his new girlfriend, and is thinking seriously about a future together. Rafa also seems to have found happiness with Pilar, who not only loves and cares for him, but who re-educates him after her own peculiar fashion. However, Raquel and Marta have other plans that don?t exactly fit in with stable relationships. Pilar has once again found the illusion of love with an unknown beau she?s similarly re-educating, in her own style of course. And to cap the complications, a new girl appears in the boy?s lives: Carlota, sweet, unpredictable, amusing and original, for whom they obviously lose their heads (yes, the very same heads that were on the point of settling down).