Eva and Samuel are a young couple in love who have just set up house together. Samuel finds work as a photographer with a general interest magazine, where he meets his new colleagues: an attractive current events journalist, a cynical movie critic, an atypical financial reporter, a weather-beaten sports journalist and a frustrated singer/songwriter who heads the music section. Cocooned by his workmates, Samuel tries to overcome the dual hardship of living with Eva and preserving their love for one another as a couple. Always vigilant and protective, Samuel?s mother keeps an eye on things to prevent her son from repeating the same mistakes she committed in the past. Precisely the same past that comes looking for Samuel in his fortuitous reencounter with Nieves, a childhood friend. But things start moving the day Eva announces that they?re expecting a baby.