Valeria, Vilma, Mercy and their friends dream of being treated decently, of an end to the violence they suffer every day. They are Guatemalan prostitutes, paid two bucks a service. They work in La Línea, next to the railway track that crosses the capital on its way towards the Pacific Ocean. To draw attention to their problems, the police harassment and the unpunished murders, they organised a football team, trained for weeks and entered a local tournament, only to be expelled for being prostitutes. Causing tremendous controversy in the country, with voices raised for and against, the expulsion changed their lives overnight. This is their story.