40-something, out of work and flat broke, Maca and Rena are looking for a stroke of luck. Seeing an announcement for a TV singing contest, they decide to manage young hopefuls Pipo and David, who soon become ?Los Reyes del King?, playing bars, bingo halls and dens of iniquity, until they meet La Rota, a mysterious retired singer who pays for them to tour the Costa del Sol. Thrown into a frenetic road movie, their dreams of success become a surrealistic string of encounters with Tom Jones imitators, porn stars, mystic Arabs, psychopathic marines, American cheerleaders, corrupt councillors and aliens.