Angel, just twenty and barely employed, is a man of few friends and a not too promising boxing career. Enter Vidal, a professional bank robber and real charmer just back from Argentina. Angel?s fragile world begins to crumble as he is forced to choose between the only life he knows and Vidal?s proposed future of easy cash, strong emotions, recognition and respect. Things start taking shape in his life when he decides who and what he really wants to be.