The 80s. In a vicinity of survivors controlled by ex-legionnaires Gandhi, Fontán and Andrade, Nen and his friends Palito, Topo and Tostao dream of triumph in the world of rumba. Nen?s father, known as El Guacho, was a big-name rumba singer, but the only thing left of him is his memory. Nen discovers the reason for his father?s disappearance and the part played in the event by the relationship between his mother, Chata and Gandhi, the local kingpin. It?s time for a face-off between his desire for vengeance and his craving for triumph.