A remote spot somewhere in the middle of the sea. An oil platform employing only men on which an accident has occurred. A solitary, mysterious woman trying to forget her past is taken to the platform to care for a man who has been temporarily blinded. An extraordinary intimacy grows between them, a link replete with secrets, truths, lies, humour and pain, from which neither will emerge unscathed and which will change their lives forever.