Lidia, Nastia and Andrei are three Ukranian children who live in areas affected by the Chernobyl disaster. Despite having been born well after the accident, they all hold the Chernobyl Certificate, a card which, although it gives them the right to certain kinds of state aid and subsidies, is a burden they?ll have to carry with them forever. This is a portrait of the lives of these three children twenty years after the most serious nuclear accident in history.