Three people waiting for a bus one winter?s night look on as a dog is abandoned. Mila, a teacher on a year?s leave of absence after having been attacked by one of her students; Celso, a security guard, married, father of a son, who has serious trouble making ends meet, and who is on the point of learning that he?s about to be a father again, but this time to twins; and Valeria, a cello student with a murky family/love relationship. All three set out on a voyage leading them to confront their fears and frustrations and each of them to take an extreme, life-changing decision.