A mediocre car salesman, Max suddenly learns that he?s soon to die of pancreatic cancer. Stealing money from his boss, his plans to spend the last days of his life in a Mexican paradise are foiled when a sudden car accident leads him to Emma, a surly, lonely and hopelessly indebted pig breeder. Emma slaughters the animals her own way, holding them gently until they cease bleeding. She?s delighted at Max?s arrival: he?s the kind of man she?s always dreamt of and he?s brought cash with him to boot. Max finally falls under the spell of the woman?s ways, even forgetting the illness inexorably advancing upon him.