A traditional opera company folds due to money problems and its members have to start over in new jobs. One of them sells faked ?pedigree? dogs, another tries his hand at shady dealing, observing how his wife longs for a new life in France, and a third works as a photographer, while their true dream is for the opera company to get back on its feet. When the bag of money reappears in the hands of a conman peddling easy success and false hope, their lives are thrown into chaos once more.