Heavily in debt, patriarch Loh Poh Huat can?t help but feel bitter irony whenever he has to perform his job as a lawyer?s clerk, seizing goods from the homes of credit card debtors. At the end of his career, and frustrated by the gulf between his middle class dreams and his working class reality, he takes his feelings of failure and envy out on his family. So when Poh Huat suddenly wins two million dollars in the lottery, the Lohs start believing that maybe this windfall will deliver them from their struggles. But something happens which pitches the family into a battle where the stakes are the very meaning of life itself...