Lars, 25, has a temper that?s always gotten him into trouble. Learning that an elderly man is fooling around with the teenage boys in his suburb triggers a terrible rage in him and he embarks on a crusade to stop the hypothetical pervert. But things soon spin out of control, endangering those he set out to protect.