At the end of a street party, Celia fails in her attempted suicide on the railway tracks. That same night, a young girl is found raped and murdered nearby. A policeman, Miguel Ángel, starts investing the case, leading him to Celia and Agustín, her husband. The clues also direct him towards Celia?s two sisters: Carmen and Ángela. Miguel Ángel finds himself drawn closer to Celia?s environment as he arrests Pedro, Ángela?s former boyfriend, and makes friends with Jaime, Carmen?s ex-husband. But the man he really suspects is Agustín, Celia?s husband. Miguel Ángel is also going through a difficult personal time; he channels his own frustrations into the investigation, seeing his mental and emotional instability reflected in Celia. The tensions awakened by the crime reveal the dark, false world hidden behind Celia?s peaceful, nondescript life.